Jag är ipren den interligenta värktabletten!

Uah vilken huvudvärk jag har! Hoppas den släpper nu när jag har tagit den interligenta lilla tableten!

Vakande upp för en stund sedan (det var nog tredje gången i dag), upptäckte att det är dags att gå upp nu.
Visserligen var jag upp å vaken förut vid 12 tiden i dag men när Christian stack i väg till jobbet gick jag å la mig igen. När jag har ont i huvudet så är det bara att sova som gäller.

I går jobbade jag uppe på furulndskolan. Hade inläsningsdag å de behövde en vikaire. Har jobbat där uppe jätte mycket innan jag började plugga. Det var roligt att komma tillbaka där. Klassen jag var inne i har jag knapt sett sen de gick i ettan å nu går de i trean. Det var roligt och spännande. Lustigt nog var det när jag jobbade som jag relaterade mest till de böcker jag läser nu:0)

Uppe på skolan gör min kompis Cissi sin Vfu. Roligt nog var hon där just i går. Så efter jobbet så åkte jag med henne och hälsade på hennes Nordsvensk Hubert. En jätte söt och stor häst. Cissi sambo var långt uppe i sverige och jobbade, så istället för att hon skulle sitta hemma själv fick hon följa med hem och äta tacos.

Sen blev det att jag, Christian och Cissi åkte ut till frölunda och spelade biljard med Alex och Erika. Dricka blev det visst oxå:0/

Nu skall jag och Frida gå och kolla när min andra kompis
Frieda tillsammans med sin teatergrupp spelar upp Himlen kan vänta - Eller om Gud hade dyslexi. En egenhändig skrivern pjäs. Skall bli jätte spännande:0)

Så nu tar jag och kilar
ses pözz


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test