Då var man framme!

Nu sitter man här uppe hos Christians familj. Mysigt å varmt inne och mycket snö ute:0)

Försökte mig på att blogga via mobilen i går, men det gick inte som jag ville så här kommer en uppdatering om hur gårdengen var.

Vi var först hos mina föräldrar och firade tillsammans med min familj. Vi åt god mat och sen kollade vi på Kalle Anka. Mitt under Kalle Anka kom jultomten på besök. Det första min brorsdotter (snart 3 år) säger att det är ju pappa! Detta utlöste en skratt attack bland oss närvarande. När vi åter sannsat oss fick vi sagt att nä det är jultomten, vilket min brorsdotter gick med på. 

Efter detta roliga senario blev det julklappsöppning med många fina julklappar! Fick böcker, ett stekbord, en halsduk, presentkort på kicks, en lampa och lite annat smått och gott.

Blev en underbar jul med underbart god mat, trevlig sällskap glada skratt! Efter detta blev till att sätta sig i bilen upp tiill Norrtälje. Det gick relativt snabbt denna gången, ingen trafik och bra vägar. Första stoppet vi gjorde efter Partille/Mölnlycke var Södertälje och det tog typ 3 ½ timma dit upp. Sen var det bara en 1½ timma till. Vi framme uppe i Norrtälje vid 12 tiden (natte tid). Det var min julafton:0) Hur var din?

Så nu sitter man här i ett litet rött hus mitt ute på landet. Sinesro för själen och helt underbart. Det är alltid så lungt och avkopplande att komma hit upp:0)


Här är lite fina bilder i från våran mysiga jul:0)

Julmat

Våran jultomte (min bror)

Julgranen


Nu skall jag ta och äta frukost för sen bär det av upp till Uppsala för att hämta hem sötnosen:0)


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test