Äntligen snö!

Nästa hela dan har det singlat ner små snöflingor från skyn, kallt men mysigt.
Så här såg det ut när jag vaknade upp i morse:0)

Snö!!!!! Hoppas bara det håller i sig de tre dagarna till julafton så man får man får en vit julafton:0)

I dag har man inte gjort speciellt mycket Frida kom över och vi började skriva på våran del av projektarbetet. I går var man en sväng i Kunskbacka, Jag, Chistian och min mamms köpte lite julklappar. Det blev julklappar till Pemman (min brorsdotter) och till Christians brorsbarn.

Emil har på det sitonne snott min kamera och fotat lite bilder (lägg märke till att han är bara 3½ år)
Så här kommer några bilder:0)

Fina Familjen

Busbarnet själv

Gittarlir med Sojze och Christian

Emils ögonsten

En pepparkasbagare

Nä nu är det dags att kila. Skall över till mina Föräldrar och käka middag.
Avlslutar med denna bild


Två frostiga händer på vägen i Jonsered

På återseende!
Pözz


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test