oj oj oj vad tiden rusar i väg!

Sist jag skrev så skrev jag på min årskrönika om året som gick och om året som är nu!

Mycket har hänt:

*Bebis är på väg, så i augusti blir vi "bebis föräldrar" igen :D Längtar som tusan efter att få reda på vem som gömmer sig inne i min mage.

* Kan inte ha ett bättre jobb, älskar det och har väldens underbaraste arbetskamrater. Synd bara att vi bara har drygt två månader kvar tillsammans.

* Cs och Mangus företag rullar på och går kanon!!

* Om drygt en månad så flyttar vi från björndammen upp till furulund. Har köpt en större lägenhet. Ska bli så skönt att få något som är ens egna ställe och kunna betala till sig själv än till någon hyresvärd. Ska oxå bli skönt med lite miljöombyte, visst kommer jag sakna vissa människor, men furulund är ju bara ett stenkast ifrån björndammen.

* Ytterligare en positiv nyhet som klaffar med våran flytt är att liten har kommit in på furulundskolan:D

Som ni ser så lever livet och jag kan inte vara lyckligare än vad jag är nu.

Nu blir det ut och käka lunch med mitt hjärta:D

På återseende!



Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test