Min Årskrönika!

Det är sjukt vad ett år går fort!

2011 har vair ett händelserikt år med födelsedagar, födslar, bröllop, begravningar, semestrar, sjuk mycket plugg och jobb ansstälningar.

  • Året har bjudit som vanligt på en massa kalas och födelsedagar! Spevciellt för min brors pojke som fyllde sitt första år!
  • En Kryssning blev det i år (MB Summer Cruise)
  • Tezzan och Rickard fick sin lilla pojk:D
  • Pluggade Humanekologi kurs med bästaste Tanja! skit intressant ämne men tufft, defintivt något som jag kommer fördjupa mig i vid senare tillfälle!
  • Sandra och Adde fck varandra i september, på ett mysigt bröllop vid havet.
  • Christians farmor gick desvärre bort i höstas *RIP*
  • Cissi T och jag skrev klart vår C uppsats innan jul och vi båda har fått anställningar inom förskolan!
  • Även min granne och hennes gubbe fick en liten pojke!
  • Några semesterar blev det oxå :D Danmark/ Norrtälje /Åland mfl.

Som sagt det har varit ett händelserikt år och jag har bara lyft upp småglimtarna från det snart gångna året.

 

Det nya året 2012 kommer minst bli lika händelserikt, med en massa födesledagar, födslar och förhoppningsvis bröllop och en sommar där jag slipper plugga sommarkurser för att överleva ekonomiskt, utan en sommar där jag verkligen kan njuta av att få vara ledig!

Det nya året kommer innebära en hel del omställningar för mig och min familj, Min skola tar slut och jobb tar vid. Har fått en anställning på en förskola här i kommunen. och börjar redan om två dagar (alltså den 2a Januari). Sjukt nervös men ska bli skit kul att komma igång att jobba igen och slippa leva på studielån!

Min älskade sambo och hans kompanjon tar en paus från lastbils körandet på DHL och satsar på att driva färtjänst åkeri. ska bli riktigt kul att följa dem på deras väg som "företagsledare". Sist men inte minst Lillkisen här hemma fyller 6 år nu i Januari och går sin sista termin på förskolan, för till hösten blir han stor och börjar i skolan :D

Som sagt det kommer det bli ett händelserikt år och jag önskar mina vänner ett lika händelserikt år:D

Ta väl hand om er och Gott nytt år!

 


Kommentarer

Kommentera!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mail:

Egen blogg/hemsida:

Vad tycker du?

Trackback
Test